سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0804H4S
نوشته شده توسط : پریسا صیدی

مشخصات سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0804H4S

در این قسمت در نظر داریم به معرفی سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0804H4S بپردازیم. سوئیچ شبكه پي او اي مدل KP-0804H4S نسل چهارم از سوئیچ های PoE کمپانی کی دی تی است. نسل چهارم يا همانH4 در واقع بر اساس معماري تراشه هاي نانومتريك تمام گيگابيتي ساخته شده است و تمام پورت هاي اين نسل شامل Uplink ها و PoE ها از سرعت 1000 مگابيت (1 گيگابيت) بر ثانيه پشتيباني مي كند.

سوییچ شبکه کی دی تی مدل KP-0804H4S دارای 8 پورتPoE با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه است كه هر پورت آن 30 وات توان خروجي كنترل شده با قابليت محافظت در برابر اضافه بار و اتصال كوتاه را دارد که صد در صد توان خروجی استاندارد IEEE802.3at را پوشش مي دهد، این محصول مخصوصا برای استفاده تمام دستگاه های پشتیبانی شده توسط استاندارد IEEE802.3at و IEEE802.3af که داراي چيپ ست هاي (powered Device) PD استاندارد مي باشد، قابل استفاده است. همچنین اين مدل دارای 2 پورت Uplink به صورت RG45 با سرعت یک گیگابیت بر ثانيه می باشد و همزمان به صورت كاملا مجزا از 2 پورت Uplink به صورت SFP با سرعت 1.25 گيگابيت بر ثانيه بهره مي برد که با تمام ماژول هاي موجود در ایران سازگار است ( توصیه کی دی تی نیز استفاده از ماژول مدل KG-GLC20SC برند کی دی تی برای فیبر های SC تا 20 کیلومتر می باشد ) و بر خلاف عرف طراحي سوييچ هاي شبكه، اين پورت ها به صورت Combo نيست و همزمان تمام پورت هاي آپلينك فعال هستند.

سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0804H4S یک مدل سوئیچ PoE دارای برترین و به روزترين فناوری طراحی و ساخت می باشد و در طراحي آن از پردازشگر هاي Realtek تايوان تواما شده با چيپست هاي Marvell براي پورت هاي SFP استفاده شده است. پورت هاي فيزيكي شبكه در اين سوييچ با روكشي از طلا به ضخامت 50 ميكرون پوشيده شده است و در برابر رطوبت و سولفاته شدن بسيار مقاوم مي باشد، همچنين داراي ال اي دي هاي نمايشگر بر روي خود مي باشند و به همراه ترانسفورمرهاي ايزولاسيون پورت ها از برند Trxcom تهيه مي گردد كه عموما به جز سوييچ هاي رده بالاي دنيا، در محصولات ساير كمپاني ها از اين قطعات استفاده نمي گردد و عملا اين قطعات اختلاف بسيار زيادي در بهاي تمام شده اين محصول ايجاد مي كند.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب و قیمت محصول روی سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0804H4S کلیک نمایید.





:: برچسب‌ها: تلفن ویپ, تلفن تحت شبکه, تلفن سانترال, آی پی فون دست دوم, میکروتیک هپ لایت, گیت وی ویپ,هدست ویپ, یالینک, سانترال ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: